ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2021
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2021
WARTOŚĆ SZACUNKOWA ZAMÓWIENIA – PONIŻEJ 130 000 ZŁ NETTO
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Szkoła Podstawowa w Orawce
Orawka 76, 34-480 Jabłonka
tel. 18 26 523 67,
Zamawiającym jest Szkoła Podstawowa w Orawce.
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w formie uproszczonej – zapytania ofertowego.
Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 Pzp –w przypadku udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto nie mają zastosowania przepisy wspomnianej ustawy.
- ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamawiający zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym o cenę realizacji następującego zamówienia: Ułożenie kostki brukowej przy Szkole Podstawowej
w Orawce.
Zakres prac obejmuje:
– profilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy dolnej z kruszywa
– wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego
– regulacja istniejących studzienek kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie planowanego utwardzenia terenu
– ułożenie kostki brukowej na podsypce żwirowej/kostka brukowa stanowi materiał inwestora/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik do zapytania ofertowego
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do dnia 23 grudnia 2021 roku
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: 19.11.2021 roku do godz. 11.00, w siedzibie Zamawiającego, sekretariat, lub elektronicznie na adres mailowy: sporawka@poczta.fm
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne zadania.
- Ponadto wraz za formularzem oferty ( załącznik nr 1) należy załączyć:
- Oświadczenie (załącznik nr 2) do Zapytania ofertowego;
- Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze;
- Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który zaoferuje najniższą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia (ocena złożonych ofert według kryterium cena).
- INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:
Szczegółowe informacje związane z wszelkimi formalnościami, jakie powinny zostać dopełnione w celu zawarcia umowy udziela przedstawiciel Zamawiającego: Dyrektor Szkoły Podstawowej w Orawce Pani mgr inż. Jolanta Garbiarz, w godz. pracy Szkoły , tel. 18 26 523 67
Informacje dodatkowe:
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania lub wycofania określonych usług, zakresu z zapytania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania bez możliwości żądania odszkodowania przez Uczestników postępowania – Wykonawców.
- W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym, a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem ust. 5, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
- Termin płatności faktury: 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu.
- Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki:
– posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
– posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
– znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
17 listopada 2021 roku Jolanta Garbiarz
Załączniki: